Дилерська мережа «НІКО» бачить привід для оптимізму у 2016 році

18.02.2016
Дилерская сеть «НИКО» видит повод для оптимизма в 2016 году
Підприємства роздрібної дилерської мережі «НІКО» в 2015 році реалізували 1 789 автомобілів, збільшивши займану частку ринку до 3,5%. У порівнянні з 2014 роком загальний обсяг продажів збільшився на 67%.


Дилерська мережа «НІКО», один з найбільших операторів ринку легкових автомобілів України, підводить підсумки своєї роботи в 2015 році. Дилерські підприємства мережі, які представляють в Києві, Львові, Чернівцях, Дніпропетровську та Запоріжжі такі автомобільні бренди як Mitsubishi, Nissan, Citroеn, Ford, Renault, Mazda, Suzuki, Fiat, Audi і мотобренди KTM і Yamaha спільними зусиллями реалізували 1789 автомобілів, збільшивши займану частку ринку до 3,5%. У порівнянні з 2014 роком продажі збільшилися на 67%, і це в умовах падіння автомобільного ринку на 49%.


Таке зростання стало можливим завдяки якісним і кількісним змінам, які відбулися в дилерській мережі. У липні у Чернівцях був відкрит дилерський центр Fiat і Fiat Professional компанії «НІКО-Чернівці». Також в липні в Києві відкрився дилерський центр австрійського мотобренда KTM, який крім продажу мототехніки пропонує її професійне сервісне обслуговування. Поява нових брендів в портфелі і розширення географічної присутності вже наявних, безумовно дозволить клієнтам «НІКО» обирати з більшої кількості різних за своєю філософією та призначенню моделей автомобілів в регіонах присутності мережі.


Необхідно відзначити, що дилерська мережа «НІКО» приділяє особливу увагу розвитку сервісу і збільшенню набору послуг, що надаються. В кінці року в «Автомобільному Мегаполісі НІКО», автомобільному мультибрендовому містечку на Боріспільському шосе, відкрився один з найбільших в Україні цех кузовного ремонту - «НІКО Техно Мегаполіс», який проводить малярно-рихтувальні роботи будь-якої складності на сучасному обладнанні.


Важливим показником якості роботи сервісних станцій є індекс задоволеності клієнтів. Ефективна робота команди СТО дилерських центрів, вигідні пропозиції в рамках сезонних акцій, якісне сервісне обслуговування та індивідуальний підхід до кожного клієнта в результаті дозволили отримати показники індексу задоволеності клієнтів сервісу на рівні 97,4%.


Звичайно, 2015 рік, як і попередні п'ять років, був непростим. Але ми пишаємося нашими результатами. За останні 5 років сервісні станції дилерській мережі «НІКО» прийняли понад 483 тисяч клієнтів, виконавши понад 1 700 000 нормо-годин робіт.


Ярослав Вовк, директор «НІКО Авто Холдинг», зазначив: «Ми наполегливо працювали над досягненням результату в 2015 році і в значній мірі поліпшили свої показники в продажах і сервісі на падаючому ринку. У нас досить амбітні плани, ми будемо намагатися ставати кращими для наших клієнтів».


У 2016 році дилерську мережу «НІКО» чекають відкриття нових салонів та поява нових автомобільних брендів в портфелі. За рахунок збільшення гами доступних автомобілів, посиленню програми лояльності та подальшому розвитку сервісу, в планах компанії досягти в цьому році частки ринку на рівні 3,8%.