Автомобільна дилерська мережа «НІКО» про результати 2018 року і плани на 2019 рік

Автомобильная дилерская сеть «НИКО» о результатах 2018 года  и планах на 2019 год

Автомобільна дилерська мережа «НІКО» в 2018 році сумарно реалізувала 3 931 автомобіль або 4,5% від усіх нових автомобілів в Україні.

Минулий рік був складним і неоднозначним для автомобільного ринку: багатообіцяюче зростання на початку року змінилося падінням в кінці. В результаті, за підсумками року, ринок автомобілів скоротився на 1% в порівнянні з 2017 роком і склав 86 613 автомобілів.

Незважаючи на падіння ринку нових автомобілів в минулому році в Україні, автомобільна дилерська мережа «НІКО» значно зміцнила свої позиції, збільшивши продажі майже на 600 авто.

Сьогодні в дилерській мережі «НІКО» працює 21 дилерський центр, в яких представлені 10 автомобільних брендів: Audi, Citroеn, Fiat, Ford, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Renault, Subaru і Suzuki в Києві, Львові, Дніпрі, Запоріжжі та Чернівцях.

Кілька років поспіль в дилерській мережі першість в продажах належить Автомобільному Мегаполісу «НІКО», який знаходиться на Бориспільському шосе. Саме на нього припадають 55% продажів дилерської мережі «НІКО». Адже саме набір брендів і розвинена інфраструктура Мегаполіса дозволяють вирішити всі питання клієнтів: від вибору моделі до сервісного обслуговування різного рівня складності.

Всупереч триваючої тенденції зниження 10-річного парку автомобілів брендів, з якими працює дилерська мережа «НІКО», ми змогли наростити на 8% кількість заїздів на сервіс, утримуючи стабільно високий рівень якості обслуговування.

«В минулому році ми зробили акцент на розробці IT-рішень, які дозволяють поліпшувати якість і швидкість послуг і дають можливість взаємодіяти з клієнтами, залишаючись на зв'язку і надаючи підтримку 24/7. В цьому році плоди цієї роботи відчують всі клієнти дилерської мережі «НІКО». Основними пріоритетами компанії на 2019 рік визначено лідерські позиції в продажах нових автомобілів, розвиток напрямку trade-in, а також якісне обслуговування величезної кількості наших клієнтів »- коментує директор« НІКО Авто Холдинг »Ярослав Вовк.

Дилерська мережа «НІКО» в 2019 році планує розвиватися в якісному і кількісному відношенні. Головною цінністю для нас є клієнти, які обирають «НІКО» і залишаються з нами протягом багатьох років. Спасибі вам!