Автомобільна дилерська мережа «НІКО»: підсумки роботи 2017 року і плани на 2018 рік

07.02.2018
Автомобильная дилерская сеть «НИКО»: итоги работы  2017 года  и планы на 2018 год

За підсумками 2017 року дилерська мережа «НІКО» сумарно реалізувала 3 962 автомобіля, що становить 4,5% частки ринку нових автомобілів в Україні. Продажі дилерів «НІКО» зросли на 1 651 авто (+ 72%) в порівнянні з 2016 роком, а частка ринку - на 1,2%. Ринок нових авто в Україні в минулому році виріс на 25% і склав 87 634 авто. Всього в дилерській мережі «НІКО» працює 15 дилерських центрів, які представляють 10 автомобільних брендів: Audi, Citroеn, Fiat, Ford, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Renault, Subaru і Suzuki в Києві, Львові, Дніпрі, Запоріжжі та Чернівцях.

Більша половина продажів дилерської мережі припала на Автомобільний Мегаполіс «НІКО», який знаходиться на Бориспільському шосе. В першу чергу завдяки активному розвитку Мегаполіса дилерська мережа «НІКО» стабільно зростає в продажах, значно випереджаючи темпи зростання ринку. Крім розвитку продажів і сервісу, Мегаполіс активно розвиває свою інфраструктуру. У 2017 році на території Мегаполіса була введена в експлуатацію унікальна позашляхова траса, почав роботу сучасно обладнаний шинний готель, встановлено обладнання для зарядки і обслуговування електромобілів різних брендів, а також безліч інших якісних змін.

«Минулий рік був успішним для дилерів «НІКО». Ми активно працювали в сегменті корпоративних продажів, практично всі дилери наростили свою частку продажів в регіоні. Незважаючи на зниження 10-річного парку брендів, з якими працюємо, ми змогли значно наростити кількість заїздів на сервіс », - коментує директор «НІКО Авто Холдинг» Ярослав Вовк.

У 2018 році дилерська мережа «НІКО» планує розвиватися як кількісно, так і якісно. У планах масштабні інфраструктурні проекти по поліпшенню обладнання станцій технічного обслуговування, нові формати навчання фахівців відділів продажів і сервісу, запуск IT-рішень, які дозволять поліпшити якість і швидкість надаваних послуг. Особливу увагу компанія направляє на розвиток комунікації і взаємодію з клієн, залишаючись на зв'язку і надаючи підтримку 24/7. Головною цінністю для нас є клієнти, які вибирають «НІКО» протягом багатьох років.

 Спасибі вам!